Followers


Thursday 1 April 2010

Aiseymen

aiseyy, aku tetibe teringatkan 'kisah lama' laa pulakk.
Byk gak benda yg jadi kat aku kn sebelum nie. antara byk benda yg aku lalui, satu je aku tak leh lupakan and kalo lah masa boleh diulang, sumpah weh aku takan dengar cter bdk tuu, and even aku dgr pown dia cter, aku takan mara kau :( aku wat2 tak taw jee.
Tp masa da terlambat sampai lah kau text kt aku menandakan kita tak berkawan lagi :( huu, kalau time to kau msg mmg aku xrase ape2. Tp lepas seminggu kita tak bertegur sape, aku rase sebersalah sngt sngt sampai lah sekarang. Dah setahun benda tuu berlalu tp aku xleh lupakan. susa nk lupakan. kata kata kau kt msg pn aku masih engt the last word "anggap lah kita xpena knl" :( huu. nk menyesal mmg terlambat. nk mintak maf kat kau, aku rase kau da benci kott gn aku. pandang aku? kalo aku, saje jee wat xnmpk kau, kalo pndang kau, kau langsung tak pndng aku kn. Duhhh duhh, maafkan aku walaupun aku tak minx maf kt depan kau. bittt bitt~

2 comments:

syed said...

why dont u minx maf kt dia dpn2?..:)

wawa meiko said...

Syed , sapa anda ?
Takuttt nk minx maf . Sbb dpt rasa dia da benci sayep .