Followers


Wednesday 30 September 2009

Raya da "habis",cuti da habis, exam cbuk wat "temujanji" =.="

online di cc seperti biase. benggang nya ta ley masukkn gmba =.=" na masukkan gmba raya ! gmba raya ! cc pn ta guna. laptop juga berguna. kiki. pendrive ta "wujud" kt dlm ini computer. sngt2 lah menguji kesabaran. seperti biase, BERSABAR.

Raya tade ape2 kelainan pn. bg aku setiap tahun la tiada kelainan. same je. yg lain nya, aku kureng dpt duit raya. da "tue" sngt ey? muda la, lahir pn bulan dec :D bkn bkn sbb tua. sbb ank2 buah aku pn follow skali balik kmpung raya. jd keKanak kanakkan aku ta lagi teserlah (da besau katakn) amin, alia and zulkarnain la yg mengambil alih "tangan2" yg memberi. hihi. aku cuma salam, dpt amek, ta dpt dah tapaya tegur2 "dpt duit raya ke x njw?" tension kan?

Lepas raya, cuti smggu, aww, ta puas ag. lepas nie exam akhir tahun pula menanti. emm, dpt tenet balik ta agak2? hihi. tenet yg aku keja2 kn. ta habis ag air liur dud "membebel" di telinga ku. oke2, aku ta keja sngt but at least na la jgk hilangkan bosan kt uma tu. da jnji, mesti la na ganjaran.

No comments: