Followers


Wednesday 10 December 2008

kemalasan !

heyy. aku malas laa nk wat benda2 bestt kalo ade kat jb. na wat sesuatu jer tade mood. kwn2 yg follows blog aku, soryy ea, nnt2 aku lawat blog n links korang. aku amat laa malas malas dan malas. aku xtaw nape.

aku demam r. haha. da dua ary kott. adehh, bengkak sane bengkak cnie. kena gigit kott. haha ;p mata pown bengkak. ntahh sape2 aku intai mandi aku pown xtaw. gler huduh muka aku skranggg. na tgk x? haha. ta leyy, mata ku elergic lights camera. haha (gelabahhh jer).
tade idea r na created blog. aduhh, tade cter bestt yg aku wat. na balik :( cepat laa mase jln weyy. cepat. lmbt tol 5belas dec nie. tp kan, kalo aku balik, smpai tarikh 26 dec. aduhh, keDAJALan dtg lagi. haha. mati den. tp tape. aku lari, aku kan teror ! haha (bohong semata mata ;p)

No comments: