Followers


Thursday 13 November 2008

New Born. MyNephew :)

kak ina n Baby :)

Zulkarnain :)

Amin :)
Pada jam 1.20pm isteri abgku selamat melahirkan puteranya yg kedua pada 13 november 2008. Mohd Zulkarnain Bin Mohd Azrie nama diberi. sedap kn? name zulkarnain plak tuu. da beso nnt mezt anak buah aku encem ! hihi ;p dapat jer call dari along,kak ina da bersalin. cepat aku and mama bersiap nk pegi melawat kt Hospital Ampang tuu. kak ina kena operate. bukan bersalin biase. cian kak ina ;( sebelum pegi singgah supermarket beli hadiah tok zulkarnain :) smpai sane nmpk dia didukung along(bapak dia lahh). along sedang mengAzankan Zulkarnain. muka merah. kecik jaa. geram betol. ta berani plak aku nk dukung. berat nya 3.28kg berat ker ekk? aku pown tataw. nk dukung ta dpt. pew daa along kedekut. Amin mane? anak abg aku yg sulung. (dia tinggal laa kt uma. sape plak nk jage). name nye Amin. Mohd Amin abg Zulkarnain. Amin umo baru 3 taon daa. Amin cute :) cute sangat wehh ! baru aku perasan,Zulkarnain ekot muke abg dia laa. nseb bek ekot muke abg ko. encem+comel lagi tuhh. haha ! elok laa besor nnt ade geng. bole laa geng gan Maksu skali. wakaka ! mengong betol aku. mcm laa aku takan membesar pulak erkk.

p/s ; gambar da msukkan :)

2 comments:

kerepek pedas. said...

wawa,
check out my blog.
anda telah di tag.
sila lapor diri. ;D
thx. anyway,
aku jeles ko dpt nephew baruu.
huahuahua ! ;P

Gades QisT said...

hahahah..
hang ta pi wat apew?
syg!ari cite apew?
xpham lah hun..